page_title: גילוי נורא גילוי נורא | הרב שלמה עופר :: מוסדות שמ"ע - שאו מרום עיניכם | הרב שלמה עופר

גילוי נורא

Addthis Facebook Twitter Google+ Email Print
גילוי נורא בזוהר חדש פרשת בלק על הטבח בבית כנסת בו נהרגו חמישה בני אדם. הזוהר מתאר לאחר הטבח הזה מהלכים של גאולה, יש לציין שמדובר בהארת משיח בן יוסף. (ואין להכנס לריבוי אור ולהוציא דברים מהקשרם)
הרב שלמה עופר | מוסדות שמ"ע | י"א כסלו ה'תשע"ה
ישנו גילוי נורא בעניין הטבח הנורא שהיה בבית הכנסת בהר נוף הזוהר הקדוש מתאר טבח נורא שיהיה בבית הכנסת בסיטרא דדרום וידוע שירושלים נקראת בכמה מקומות סיטרא דדרום (וכן האיזור בו נעשה הטבח בבית הכנסת נמצא בחלק הדרומי של האיזור) וישנם בזוהר שני לשונות בלשון אחד כתוב מסיטרא דדרומא ובמקום אחר כתוב ל'צד דרום' וכתוב שם שירצחו שם חמישה זכאי קשוט- (זכאי קשוט זה אנשי אמת וידוע מעלת המציל נפש מישראל אף אם הוא גוי) הזוהר מגלה לפני כן שזה יקרה בשנת שמיטה ומובא שם שלאחר 32 יום שזה נופל בשבת חנוכה תתחיל להתעורר נקמה של העליונים "לסוף תלתין ותרין יומין דיתקטלון לכנישתא ההיא ילבש קודשא בריך הוא קינאה לההוא שופר זעירא". השכינה נקראת שופר זעירא=שהשכינה תלבש נָקָם ומלכות על גודל רשעת הגויים ומיום ה-32 שזה יוצא שבת חנוכה תתעורר נשמת משיח בן יוסף בעולמות העליונים ויתחילו הכנות של הארת משיח בן יוסף שהזוהר קורא להם "ההוא שופר יתקע תרועה תקיעה תרועה תלת זמנין" לאחר מכן "יפול רעשה על עלמא"- תהיה רעידת אדמה קשה שהזוהר מכנה אותה רעש גדול הרעש יתעורר בעקבות תקיעות השופר של מעלה. ויתקיים הפסוק שאומרים בתפילות ראש השנה במוסף "כל יושבי תבל ושוכני ארץ כנְשוֹא נֵס הַרִים תִרְאוּ וּכִתְקוֹע שופר תִשְׁמָעוּ" הזוהר ממשיך ומגלה שאז העולם יזכה לטיהור "יִתְבַּערוּן גילולין מן ארעא קדישא" ותהיה מלחמה  עם בני ישמעאל שילחמו ממש עם מלך המשיח (מדובר בשלב זה במשיח בן יוסף) "ותלת קְרַבִין יעבדון בני ישמעאל בַהַדֵי משיח- דא" (משיח דָא- זה משיח בן יוסף וכמו שהזוהר אומר לפני כן "והוא משיח בריה דאפרים") לאחר מכן תתחיל שרשרת של ניסים שבשיאה "יסגדו למַארֵי עלמא בטורא דקודשא בריך הוא בירושלים ואִילֶן קרבין יהון באלף שְתִיתָאָה" ויגיעו אז בני אדום למלחמות בארץ (הנוצרים מזוהים כבני אדום) הזוהר מביא את חודש בּוּל (חודש בּוּל זה חודש חשוון) של מוצאי שביעית- שאז תהיה מפלה גדולה ויתקיים "ובאו במְערות צוּרים ובמחילות עפר מפני פחד ה' והדר גאונו בקומו לערוץ הארץ"

כדאי שכולנו נתעורר בימים אלו בהכנות מבית ומחוץ בתיקון המידות ולהרבות אהבה ואחווה וכל אחד ישתדל לקבל עליו איזו קבלה שיוכל לעמוד בה בין אדם למקום ובין אדם לחברו ובעיקר להיזהר ולברוח מאוד ממחלוקת לקיים דברי רבותינו הקדושים "חֲבוּר עֲצַבִּים אֶפְרָיִם- הַנַּח לוֹ" "חָלַק לִבָּם עַתָּה יֶאְשָׁמוּ" שאומרים חז"ל הקדושים שכאשר עם ישראל מחוברים ואין ביניהם מחלוקת מידת הדין עוזבת אותם (הנח לו) אך כאשר יש מחלוקת מיד מתעוררת ר"ל מידת הדין ונאמר "עתה יאשמו"

תפילה:
יהי רצון מלפניך רבון כל העולמות שח"ו לא ארחיק הגאולה ואוכל להיות ממקרבי הגאולה, וחלק משיח שנמצא בנשמתי יזכה לתיקון והארה, ותתבטל מלכות הרישעא מבית ומחוץ והתקיים בנו "וְכָל בְּנֵי בָשָׂר יִקְרְאוּ בִשְׁמֶךָ, לְהַפְנוֹת אֵלֶיךָ כָּל רִשְׁעֵי אָרֶץ. יַכִּירוּ וְיֵדְעוּ כָּל יוֹשְׁבֵי תֵבֵל, כִּי לְךָ תִּכְרַע כָּל בֶּרֶךְ" לתקן עולם במלכות ש-די.
גילוי נורא

דפים קשורים

סדר תפילה ותיקון שמעון גווירץ | שאו מרום עיניכם   כ"ה כסלו ה'תשע"ב

בכל יום שני עורך הרב שלמה עופר שליט"א סדר תפילה ותיקון ברוב עם הדרת מלך ובכח רבים בוקועות התפילות את כל הרקיעים. התיקון מתקיים בבית הכנסת 'רשב"י', רח' ש"י עגנון 1 (שכונת רמת אליהו) ראשון לציון.

על מצוות ואיסורי התורה (לצפייה) הרב שלמה עופר | שאו מרום עינכים   י"ד סיון ה'תשע"ב

בואו לצפות בשיעורו של הרב שלמה עופר בהר חומה, תיקוני הזוהר ועל מצוות ואיסורי התורה, על "תעשה" ועל "לא תעשה", על חומרת הנחת תפילין עד כדי כך שיהודי שאינו מניח תפילין נקרא בפי חז"ל "פושע ישראל בגופו"...

היום אם בקולו תשמעו (לצפייה) הרב שלמה עופר | שאו מרום עינכים   ד' סיון ה'תשע"ג

שיעור קצר ומקיף בנושאים: איך לעבוד את ה' | איך להספיק בעבודת ה' | צניעות האשה | קבלת קבלות טובות

סדר תפילה ותיקון שמעון גווירץ | שאו מרום עיניכם   כ"ה כסלו ה'תשע"ב

בכל יום שני עורך הרב שלמה עופר שליט"א סדר תפילה ותיקון ברוב עם הדרת מלך ובכח רבים בוקועות התפילות את כל הרקיעים. התיקון מתקיים בבית הכנסת 'רשב"י', רח' ש"י עגנון 1 (שכונת רמת אליהו) ראשון לציון.

מה טוב? טוב מוות! (לצפייה) הרב שלמה עופר | שאו מרום עינכים   כ"ט אייר ה'תשע"ג

בשיעורו מסביר הרב שלמה עופר את כוונת רבי מאיר בעל הנס: "מה טוב מאד" שאל רבי מאיר, וענה "טוב מוות"... עוד מסביר הרב על גדולתו העצומה של רבי מאיר בעל הנס ועל רחמנותו של השם יתברך שהעניק לנו את פסח שני ב-י"ד אייר..

אני מאמין - קבלת התורה מתוך 'חרבות בשפתותיהם' ספרו של הרב שלמה עופר   י"א אדר א ה'תשע"ד משה רבנו עולה לשמים ומקבל את התורה כלה, ומגלים לו שם כי התורה תינתן בשני אופנים, מעוט שבה יורשה להכתב היא התורה שבכתב, ורוב התורה תועבר בע"פ מאב לבן ומרב לתלמיד עד סוף הדורות
שדות חובה מסומנים באדום

הירשם כאן לקבלת ניוזלטר!

שדות חובה מסומנים באדום